Számos vállalat kreál kiváló stratégiát annak érdekében, hogy minél nagyobb piaci részesedésre tegyen szert, vagy hogy teljesítse az ambiciózus üzleti tervet, azonban ezeket a legtöbb esetben nem tudják kivitelezni, mert bár a \”tudás hatalom\”, de használni is tudnunk kell. A stratégia, a tudás, a vezetői készségek – azaz az erőforrások – bár nagyon fontos elemei a képletnek, de mindössze az üzleti terv teljesítésének 20%-ért felelősek. A 80%-át egy olyan tényező adja, amire a vállalatok nagy része nem fektet hangsúlyt – legalábbis az üzleti célok megvalósítása kapcsán. A sikert az befolyásolja legionkább, hogy mit fogunk tenni a megvalósulása érdekében, milyen döntéseket hozunk, és milyen prioritásokat állítunk fel, vagyis a mentalitásunktól függ. Ez nem eretnekség, az üzleti élet számos területén már alkalmazzuk az emberi működés törvényszerűségeit, a marketingben ezekre az ismeretekre építünk a célcsoport targetálásakor, az értékesítésben az emberi döntéshozatal pszichológiáját vesszük alapul a megbeszélések felépítésekor, a HR pedig egyértelműen az emberi motiváló tényezőkre helyezi a hangsúlyt a munkaerő megtartásában. Az üzleti célok megvalósítása az egyetlen, amelyben nem használjuk ki a működésünkből fakadó előnyöket, és ebben segít a Business Performance Kft, fejleszti az üzletmenetet, a szervezetet, és segít megvalósítani a kitűzött üzleti tervet.
Vállalati üzletfejlesztés
Hasonló tartalom az oldalon
- Üzleti célok megvalósítása 2020-07-27 A Business Performance Kft. az üzleti célok megvalósítását helyezi a középpontba, és megoldást nyújt arra, hogy az átlagos munkatárs nem sikeres, nem szenvedéllyel végzi a munkáját, és nem használja ki a képességeit. Annak megértésében segítünk, hogy mi okozza ezt, és mi akadályozza meg a csapatot abban, hogy a legtöbbet hozzák ki magukból. A jó stratégia mellett kulcsfonotsságú a mentális felkészültségre…
- Linkgyűjtemény mindenkinek 2020-08-03 Manapság nagyon nagy érték az, ha a cég weboldala a keresőben elől jön fel, szinte biztos, hogy folyamatosan jönnek az ügyfelek, vásárlók, páciensek a weboldalról. De mit tudunk tenni annak érdekében, hogy weboldalunk minél keresőbarátabb legyen? Többek között azt, hogy igyekszünk minél több erős külső linket szerezni. A KillTec Pr Cikk Linkgyűjtemény Önnek is adhat értékes linkeket, amennyiben az általános…
- Válj inspiráló vezetővé 2021-02-04 Vezetőnek lenni nem csak egy pozíció. Azt jelenti, hogy képes vagy a legjobbat kihozni a csapatod minden egyes tagjából. Vezetőként a csapatod a legnagyobb értéked, és ők a sikered kulcsa. De mi van akkor, ha nem úgy teljesítenek, ahogy szeretnéd? Ez nem azt jelenti, hogy nem vagy jó vezető, hanem valószínűleg egy olyan rendszer mentén működtök, ami nem a lehető…
- Profi adásvételi szerződés 2020-12-16 Napjainkban újra teljes fordulatszámon pörög az ingatlan szakma, adják-veszik az ingatlanokat a piaci szereplők. Ezt persze egy profi adásvételi szerződés segítségével lehet jól kezelni, ha ugyanis nincs egy ügyvéd által jól megírt szerződés, könnyen sérülhetnek a tulajdonosi jogok, vagy éppen komoly anyagi kár keletkezik. Amennyiben Ön is adásvételi szerződés megkötésére készül éppen, mindenképp nézesse azt át egy megbízható ügyvéddel, így…
- Imtech Linkgyűjtemény vállalkozóknak 2020-08-31 Manapság a vállalkozók a keresőoptimalizálás hajtómotorjai itt Magyarországon, hiszen számukra fontos, hogy vállalkozásaik weboldalai minél jobb helyen szerepeljenek a keresőben. A keresőnek pedig két dolog számít igazán, a profi tartalom és a profi külső linkek. Ez utóbbiban szeretnénk mi is segítséget nyújtani, azaz profi linkeket adni ügyfeleinknek, erős és profi oldalakról, Az Imtech Linkgyűjtemény pont ezt a célt szolgálja, azaz…
- Profi weboldal készítés mindenkinek 2020-07-20 2020. tavaszán, miközben a fél világ a karanténban bámulta a monitort, sok vállalkozó rájött arra, hogy az interneten bizony nem áll meg az élet. A vállalkozások akkor járnak a legjobban, ha nem egy, hanem nyolc-tíz weboldallal egyszerre vannak fent a világhálón. A gyors és profi weboldalak nemcsak kapcsolatot létesítenek a leendő vásárlókkal, ügyfelekkel, de napjainkban már ki is tudják őket…